11 Mayıs 2012 Cuma

Seni Yaşamak


Gözlerimi kapıyorum, gülüşün zihnimde dans ediyor.
Artık dokunamadığım hayallerim gözyaşlarımla sevişiyor...

Küsmüş geleceğim, barışamıyorum geçmişimle,
Sadece seviyorum. 

Ama sevmek demek, acı çekmek demek. 
Bu yüzden adım olmuş "aşık" 

Aşkın acılığında, sustum bir kez daha...
Özlemekten başka bir şey, yapmadım. 
Çok özledim sadece...
Gülüşünü, sesini...

Dokunmak istedim kahkahalarına,
Karışmak istedim sözlerine,
Ve boğulmak istedim gözyaşlarında. 

Kulaklarımda adımı söyleyen sesin yankılanıyor,
Otur köşede ve sadece adımı söyle, yeter.
Söz, ruhumu okşayan başka sözcükler istemeyeceğim.
Varlığın olsun yalnızca, baktığım yerlerde. 

Çünkü artık hayal etmek istemiyorum, 
Ben seni yaşamak istiyorum...
Yaşamak, Yaşlanmak o kadar !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder