11 Mayıs 2012 Cuma

Altın Kurallar-1

     güvenmek... dost adı altında toplanmış birçok insan tanıdım. ama hepsi de görüntüden ibaretti. sadece adları vardı. içeriklerinde hiçbir şey yoktu. "dostluk" sayfaları boştu. 

    dostluğun ilk kuralı sır tutmaktır, bana göre. sır tutabilen insan iyi bir dosttur. bu altın kural, her zaman ve her yerde geçerlidir. bunu ihlal ettiğin sürece dostluk ulamından çıkarsın.


    kıskanç insandan dost olmaz! buna inandığım kadar başka neye daha fazla inanıyorum bilemiyorum. kıskanç bir dostunuz varsa, yanılıyorsunuz demektir. çünkü o insanla aranız bozulduğu zaman kıskançlığından yapmayacağı hiçbir şey yoktur. sakın güvenmeyin ! zaten hiç kimseye güvenmemelisiniz. bana göre bir arkadaştan dost olmaz. aileden dost olur ancak. buna çok inanıyorum. bırakın çevrenizdeki insanlar arkadaşınız ya da en yakın arkadaşınız olarak kalsın. dostunuz olmasın. anneniz babanız zaten sizin dostunuzdur. 


    çünkü en büyük vurgunlar dost sandığınız insanlardan gelir. asla ve asla güvenmeyin. insan sadece kendine güvenmeli. kendi yaptıklarınız sizin canınızı başkalarının yaptıkları kadar acıtmaz. en azından ben bunu kendime yaptım diyerek kendinizi avutabilirsiniz ama başka insanların bu saygısızca davranışları sizi yer bitirir. 


    güvenmek aptallıktır ve bu aptallık sonunda ihanetlerle karşılaşmanıza neden olur. bunun için sırlarınızı kendinize saklayın ki ihanetlerle karşılaşmayın!


   kendinizin dostu olun, kendiniz sizin dostunuz olsun,

   eğer ihanetlerle boğuşmak istemiyorsanız...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder